Lidl-klanten niet te spreken over ingrijpende verandering: "Ik winkel voortaan ergens anders" Binnenland
Binnenland

Lidl-klanten niet te spreken over ingrijpende verandering: "Ik winkel voortaan ergens anders"

Lidl-klanten niet te spreken over ingrijpende verandering: "Ik winkel voortaan ergens anders"

Lidl wil meer inzetten op ecologie. Daarom vallen verschillende steden en gemeentes voortaan niet meer onder de bedeelzones. Maar daar komt nu ook heel wat commentaar op.

Lidl lanceerde onlangs de volgende vraag op hun sociale media: "Jouw mening is belangrijk voor ons! Vertel ons hoe jouw laatste winkelervaring was en maak kans op één van de 20 te winnen waardebonnen."

Daarop kregen ze heel wat positieve reacties. Maar er zijn ook veel mensen die het jammer vinden dat Lidl momenteel vooral met digitale reclameacties werkt en niet meer overal folders bedeelt. "Nog steeds worden klanten uitgesloten van reclameacties en info. Mensen, vaak ouderen, zonder smartphone kunnen niet meegenieten van een verbeterd aanbod! Dit kan niet binnen een keten waar iedereen 'belangrijk' zou zijn", klinkt het bij een klant.

Naar andere winkel

"Ik ben een trouwe klant geweest, maar ik ben nu al tweemaal naar Aldi geweest. Die verzenden nog promoboekjes en dat is veel eenvoudiger om te winkelen", schrijft dan weer een andere klant. Wie graag wil weten waar er nog folders bedeeld worden, kan dat hier checken.

0 claps
0 bezoekers

Populair

Laatste nieuws