Nathalie Meskens wordt door haar Instagram-volgers op de vingers getikt omdat zij vinden dat de VTM-presentatrice te veel producten promoot op de sociale media. Nathalie was in haar laatste post erg lovend over Weleda, maar haar fans vonden het maar niets dat ze daarbij een foto van haar zoontje postte.
“Eerste Hulp Bij Rode Billetjes”, schreef Nathalie op Instagram naast een foto van zichzelf met haar zoontje Loé. “Zoals het een goede mommy betaamt: altijd op zak, letterlijk en figuurlijk, voor mocht het nodig zijn… de puur natuurlijke Calendula Billenbalsem van Weleda. Beschermt het tere huidje en helpt haar te herstellen bij luieruitslag!”
“De balsem verzorgt de geïrriteerde huid, vermindert roodheid en beschermt tegen vocht”, voegde ze er nog aan toe. “Met extract van biologische Calendula en kamille wat zoooo lekker ruikt…Blije billen, blije baby.”
Sommige van haar volgers reageerden lauwtjes tot zelfs geïrriteerd. “Je kinderen inzetten voor marketingdoeleinden en geldgewin… Benieuwd hoe je zoon hierop terugkijkt als hij 16 is”, schreef iemand. “Verdient ze nog geen geld genoeg dat ze haar zoon moet gebruiken voor betaalde reclame?”, vroeg een ander zich af. “Sommige mensen zijn voor niks verlegen.”